Sunday, October 31, 2010

kawan :)

sumpah aku tak bleh hidup tanpa kawan,
kerana kawan lah yang boleh buat aku terus bangun,
oleh sebab itu, aku sayang semua kawan aku :)


credit to KAU: ye! aku bukan perfect, aku bukan hebat, aku bukan baik, aku bukan pandai, tapi aku bersyukur ape yang aku ada. aku jujur, aku mmg marah pada kau setiap kali kau buat salah pada aku, aku jujur pada kau aku mmg terasa bila kau buat muka pada aku. tapi pernah tak kau pikir, ade tak aku tunjuk depan2 kemarahan aku, terasa hati aku pada kau? pernah ke aku buat muka pada kau balik? ade aku dengki kat kau? ade ke care aku ni mcm nak berjaya sorang? aku kejut kau bangun subuh kalau kau terlajak tanpa kau suruh, tapi pernah kau kejut aku subuh kalau aku terlajak tanpa di suruh? aku tak nak cakap dengan kau ape yang aku rase selama ni sbb satu. AKU TAK NAK KEHILANGAN KAWAN. aku tahu, kalau aku tegur kau, kau akan terasa, tapi ingat lah, selama mane kita simpan, lame2 akan rase nak pecah. betul tak? if kau ade rase tak puas hati, cakap lah. aku sudi dengar dan sudi perbaiki diri aku.
terima kasih :)

No comments:

Post a Comment